Ucz się języka angielskiego poprzez praktyczne rozmowy na żywo z LangX!

Odbierz bezpłatną lekcję testową i przekonaj się jak przyjemna i skuteczna może być nauka języka.
langx

4

lata
doświadczenia

20 000 +

klientów
skorzystało

85 000 +

subskrybentów
na YouTube

98%

zadowolonych
klientów

Jak rozpocząć naukę z LangX?

LangX Maciej Wieczorek
Maciej Wieczorek
Właściciel kanału „Expert w Rolls-Royce”
Twórca Instytutu Lingwistyki
Założycielem LangX jest Maciej Wieczorek, prowadzący najpopularniejszy program z ekspertami na polskim YouTube „Expert w Rolls-Royce”. Jest też twórcą Instytutu Lingwistyki - platformy do samodzielnej nauki języków z ponad 20 tysiącami aktywnych klientów.

Krok 1:

Wypełnij formularz i porozmawiaj z konsultantem

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą telefonicznie w ciągu 24h i umówi Cię na bezpłatną lekcję próbną.

Krok 2:

Odbądź bezpłatną lekcję próbną

W umówionym terminie wejdź na link, który dostaniesz
w mailu. Twój nauczyciel będzie już na Ciebie czekał.

Krok 3:

Rozpocznij naukę z LangX

Po lekcji próbnej nasz konsultant ponownie się z Tobą skontaktuje i przekaże Ci propozycję dalszej nauki z LangX.

Jak rozpocząć naukę z LangX?

Krok 1:

Wypełnij formularz i porozmawiaj z konsultantem

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą telefonicznie w ciągu 24h i umówi Cię na bezpłatną lekcję próbną.

Krok 2:

Odbądź bezpłatną lekcję próbną

W umówionym terminie wejdź na link, który dostaniesz w mailu. Twój nauczyciel będzie już na Ciebie czekał.

Krok 3:

Rozpocznij naukę z LangX

Po lekcji próbnej nasz konsultant ponownie się z Tobą skontaktuje i przekaże Ci propozycję dalszej nauki z LangX.
LangX Maciej Wieczorek
Maciej Wieczorek
Właściciel kanału „Expert w Rolls-Royce”
mc_36_flag_united_kingdom
Założycielem LangX jest Maciej Wieczorek, prowadzący najpopularniejszy program z kspertami na polskim YouTube „Expert w Rolls-Royce”. Jest też twórcą Instytutu Lingwistyki - platformy do samodzielnej nauki języków z ponad 20 tysiącami aktywnych klientów.
Twórca Instytutu Lingwistyki

Jesteśmy cytowani w: