Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę zarezerwować trening językowy 1:1?
Aby mieć dostęp do platformy LangX potrzebujesz wykupić pakiet treningów. Chcesz wykupić pakiet? Wypełnij formularz i czekaj na kontakt od naszego doradcy. Zazwyczaj kontaktujemy się do 1 dnia roboczego. Możesz też zadzwonić bezpośrednio do naszego doradcy 📞 508 680 405
Czy mogę wybrać partnera językowego?
Tak, oczywiście.
Możesz wybrać lektora mówiącego po polsku lub komunikującego się tylko w języku obcym.
Do wyboru masz native speakerów z różnych krajów, w tym z USA i UK. Możesz wybrać partnera językowego i kontynuować z nim naukę przez cały czas lub zmieniać lektorów, aby poznawać różne osoby i różne akcenty.
Jak znaleźć partnera językowego, który najbardziej mi odpowiada?
Na platformie masz dostęp do wielu lektorów i native speakerów. Wystarczy, że klikniesz na dowolną osobę, a wyświetli się okno ze szczegółami. Będziesz mógł przeczytać opis danego lektora, zobaczyć jego zdjęcie oraz obejrzeć film powitalny. Wybierz partnera językowego, którego chcesz i ciesz się treningiem językowym w świetnej i przyjaznej atmosferze.
Ile trwa trening?
Każdy trening językowy trwa 30 minut.
Czy mogę anulować lub zmienić termin treningu?
Tak. Możesz anulować trening. Pamiętaj jednak, aby zrobić to najpóźniej 24h przed rozpoczęciem. W przeciwnym wypadku trening przepada.
Jeżeli chcesz zmienić termin treningu – najpierw anuluj poprzedni termin i zerezerwuj nowy.
Jakiego urządzenia / oprogramowania potrzebuję, aby wziąć udział w treningu?
Potrzebujesz komputer/laptop lub smartphone. Treningi odbywają się przez platformę Google Meet. Na komputerze/laptopie nie potrzebujesz niczego instalować. Wystarczy dowolna przeglądarka internetowa, np. chrome. Na smartphonie zainstaluj aplikacje Google Meet.
Jakie są kwalifikacje Waszych lektorów i native speakerów?
Nasi lektorzy i native speakerzy to doświadczeni specjaliści. Na platformie możesz przeczytać opis każdego z nich. W opisie znajdziesz szczegóły, np. zdane egzaminy, posiadane certyfikaty.
Czy oferujecie treningi dla różnych poziomów zaawansowania?
Tak. Nasi lektorzy i native speakerzy dostosowują poziom do Twojego poziomu zaawansowania, tak abyś czuł się komfortowo podczas traningu.
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Jeżeli chcesz poznać naszą ofertę, zadzwoń 📞 508 680 405 lub zostaw swoje dane na stronie.
Jeżeli potrzebujesz pomocy technicznej, napisz na kontakt@langx.pl